

Doporučený míček
červený, žlutý či modrý plastový vroubkovaný
Pravidla
Tato dráha se hraje připravenou holí, která se nachází na odpališti (kopeček se schůdky).
Na této dráze míček musí jedním úderem překonat na nákresu červeně označenou čáru. Tato pomyslná čára se nachází mezi tyčemi. Míček nemusí na první úder skončit přímo v kruhu za následujících podmínek.
Pokud míček proletí mezi tyčemi a opustí na nákresu vyznačenou výseč (jedná se o linii mezi tyčí u odpaliště a vnitřní hrano konce zídky u kruhu,pozn. během turnajů je tato čára fyzicky vyznačena), pokračuje se z místa kde míček opustil výseč. Pokud míček zůstane v trávě ve výseči, dohrává se přímo z daného místa. Jako pomoc si hráč může vzít stavítko (připravená seříznutá PET lahev).
Pokud míček doletí do kruhu, ale vyjede ven, míček se překládá na hranici výseče cca 0,5 m od konce zídky. Tento odstup je dán skutečností, že ne všichni hráči, hrají na stejnou stranu.
Na hru v kruhu již pak využijte základní hůl se zelenou rukojetí.
V případě že zůstane mezi hranou kruhu a překladovou čarou, míček se kolmo překládá na danou čáru.
Mimo turnaje si hráči mohou zvolit i druhý způsob hry této dráhy. Míček si umístí na překladovou čáru v kruhu, a následně dohrávají míček do jamky. V tomto případě si ale zapisují o 2 trestné údery navíc.
Tato dráha se hraje připravenou holí, která se nachází na odpališti (kopeček se schůdky).
Na této dráze míček musí jedním úderem překonat na nákresu červeně označenou čáru. Tato pomyslná čára se nachází mezi tyčemi. Míček nemusí na první úder skončit přímo v kruhu za následujících podmínek.
Pokud míček proletí mezi tyčemi a opustí na nákresu vyznačenou výseč (jedná se o linii mezi tyčí u odpaliště a vnitřní hrano konce zídky u kruhu, během turnajů je tato čára fyzicky vyznačena), pokračuje se z místa kde míček opustil výseč. Jako pomoc si hráč může vzít stavítko (připravená seříznutá PET lahev). Pokud míček zůstane v trávě ve výseči, dohrává se přímo z daného místa. Hráč si může na pomoc vzít stavítko (doporučujeme), a odehraje míček dál do kruhu.
Pokud míček doletí do kruhu, ale vyjede po jeho vnější části podél zdi ven, míček se překládá na hranici výseče cca 1m od konce zídky. Tento odstup je dán skutečností, že ne všichni hráči, hrají na stejnou stranu.
Jak zahrát?
viz. nákres
Na hru v kruhu již pak využijte základní hůl se zelenou rukojetí.
V případě že zůstane mezi hranou kruhu a překladovou čarou, míček se kolmo překládá na danou čáru.
Mimo turnaje si hráči mohou zvolit i druhý způsob hry této dráhy. Míček si umístí na překladovou čáru v kruhu, a následně dohrávají míček do jamky. V tomto případě si ale zapisují o 2 trestné údery navíc.
Jak zahrát?
viz. nákres
